Cardel: Τρία αναγκαία μέτρα στα σημεία εξυπηρέτησης κοινού ενόψει κορονοϊού

Cardel: Τρία αναγκαία μέτρα στα σημεία εξυπηρέτησης κοινού ενόψει κορονοϊού

Στη μάχη για την αναχαίτιση της εξάπλωσης του Covid-19, η Cardel διατάσσει τις τεχνολογικές της δυνατότητες και την εμπειρία της, στην αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών.

Πιο συγκεκριμένα, η Cardel, πάροχος τεχνολογιών για την κωδικοποίηση, τη συλλογή και τη διαχείριση ψηφιακών δεδομένων, αναφέρεται στα εξής:

– στην καθοριστική συμβολή της στην υλοποίηση της πλατφόρμας του 112 & SMS alerting από το 2009-10,

– στην κατασκευή του Παρατηρητηρίου Τιμών Φαρμάκων (ΠΤΦ) το 2010,

– στην τοποθέτηση Συστημάτων εντοπισμού εμπύρετων ατόμων – χρήση θερμικών καμερών – σε 21 αεροδρόμια της χώρας και στα ΕΛΠΕ, για την αναχαίτιση του Η1Ν1 το 2009.

Όλα τα παραπάνω είναι, σύμφωνα με την εταιρεία, κρίσιμα έργα τα οποία ολοκληρώθηκαν με επιτυχία μέσα σε ασφυκτικά πλαίσια προδιαγραφών και χρόνων παράδοσης και μας δίνουν το σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα στην αποτελεσματική αξιοποίηση νέων τεχνολογιών για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών.

Έτσι, αναφορικά με τη σχετική ΚΥΑ για τη λήψη αναγκαίων μέτρων στα σημεία εξυπηρέτησης κοινού, η Cardel έρχεται να προτείνει:

  • Αυτοματοποιημένα Συστήματα Καταμέτρησης ατόμων, τα οποία συμβάλλουν δραστικά στην αποφυγή συνωστισμού.
  • Θερμικές Κάμερες εντοπισμού εμπύρετων ατόμων με στόχο τον περιορισμό της μετάδοσης του ιού COVID-19.
  • Πύλες αυτόματου εντοπισμού εμπύρετων ατόμων (εργαζομένων, πελατών, πολιτών).

Πρόκειται για συστήματα που συμβάλλουν αποτελεσματικά στον περιορισμό της εξάπλωσης του Covid-19, τόσο στην περίοδο κορύφωσης όσο και στη φάση αποδρομής του, έως ότου διατεθεί στην αγορά το αναγκαίο εμβόλιο, επισημαίνει η εταιρεία.

Ρεπορτάζ : kandila@reporter.gr (Χαρά Κάνδηλα) Σύνδεσμος

Άλλα τελευταία άρθρα Κατηγορίας